Arvete moodul

 Arvete mooduli kasutamine võimaldab teenuse kasutajal:

1. tutvuda Tallinna linna asutuste pool esitatud maksmata ja makstud arvete ja nõuetega;

2. tasuda Tallinna linna asutuste esitatud arveid ja nõudeid internetipanga kaudu;

3. Teenuse kasutamiseks peab isik arveportaali ID-kaardiga, mobiil-ID-ga või smart-ID-ga sisse logima; 

4. Teenus on teenuse kasutaja jaoks tasuta.

 

1.      Maksmata arved

Maksmata arvete lehel kuvatakse sisseloginud kasutajale tema maksmata arvete nimekiri.

Laekumiste info liigub viivitusega, mistõttu võivad reedel sooritatud maksed muutuda makstud olekusse alles esmaspäeval. Süsteem kontrollib,  arve ja makse seoseid ja kui arve eest on tasutud, siis teistkordselt selle sama arve eest makset sooritada ei ole saa – maksmise nupp muutub mitteaktiivseks ja kasutajale kuvatakse tekst „Arvete laekumised kuvatakse e-teeninduses 1-2 tööpäeva jooksul“.

Juhul kui isikul on sõlmitud e-makse/püsimaksekorraldus, siis kuvatakse kasutajale „Maksan“ nupule liikudes tekst „E-arve tellitud“, kuid nupp ise on siiski aktiivne ja makset on võimalik ka süsteemis sooritada.

Kui isik on äriregistris mõne ettevõtja esindaja, siis on võimalus otsingu filtris teha nende ettevõtete hulgast valik lahtris „Arve saaja / roll“.

Kui arvete nimekirja vaates vajutada arve rea taga olevale „Vaatan“ nupule, siis laetakse alla arve PDF fail. Kui PDF väljund puudub, kuvatakse kasutajale tekst: „Arve allalaadimine ebaõnnestus. Palume pöörduda arve väljastaja asutuse poole.“

 „Maksan“ nupule vajutamine suunab maksma ning avab pangalinkide valiku. Kui makse on sooritatud, suunab pank kasutaja tagasi arve vaatamisvormile ja kasutajale näidatakse teadet, et maksmine õnnestus. Kui kasutaja loobub makse sooritamisest, suunab pank kasutaja tagasi arve vaatamisvormile ja kasutajale näidatakse teadet, et maksmine katkestati.

Punasega kuvatud väärtus näitab, et maksetähtaeg on möödas.

 

2.      Arvete ajalugu

Kui arve saab makstud või tühistatud, siis liigub see „Maksmata arvete“ leheküljelt ära "Arvete ajalugu" leheküljele. Ehk siis kui arved on mingis muus olekus kui „Maksmata“, siis kuvatakse need „Arvete ajalugu“ leheküljel.

Kui arvete nimekirja vaates vajutada arve rea taga olevale „Vaatan“ nupule, siis laetakse alla arve PDF fail. Kui PDF väljund puudub, kuvatakse kasutajale tekst: „Arve allalaadimine ebaõnnestus. Palume pöörduda arve väljastaja asutuse poole.“

 

3.      Teenuseportaali maksete ajalugu

Antud lehel kuvatakse sisseloginud kasutajale tema maksete ajalugu, mis on tehtud siin arvete keskkonnas või makstud avalike teenuste andmekogus (riigilõiv või teenustasu). Ehk siis iga kord kui kasutaja on sisselogitud ning sooritab läbi süsteemi kas arve maksmise või maksevormi kaudu maksmise, siis salvestub see ka maksete ajaloos.

 Maksete nimekirjas on iga rea taga „Vaatan“ nupp, mis avab makse detailvaate. Detailvaates on võimalik avada arve PDF kujul („Vaatan“ nupp) ning printida välja makse detailvaate vorm („Prindin“ nupp). Kui PDF väljund puudub, kuvatakse kasutajale tekst: „Arve allalaadimine ebaõnnestus. Palume pöörduda arve väljastaja asutuse poole.“

 

 

Küsimuste ja tehniliste probleemide korral pöörduge palun eteenindus@tallinnlv.ee