"Et tooteinnovatsioon õnnestuks..."
Parema teeninduse jaoks soovitame süsteemi sisse logida
Tasuta | 0,00 € |
Ettevõtteid kutsutakse olema innovaatilised. Suurem osa püüabki välja mõelda uusi tooteid ja teenuseid. Paraku peavad paljud kogema, et need pole elujõulised. Siin on üheks oluliseks põhjuseks, et tooteinnovatsiooni kõrvale jäetakse tegemata organisatsiooniinnovatsioon. Räägime sellest, mis see on ja kuidas seda kujundada.
Professor Maaja Vadi on psühholoogi taustaga rahvusvaheliselt tunnustatud majandusteadlane, kelle peamine uurimisvaldkond on organisatsioonikultuur ja väärtused. Teda võib pidada organisatsioonikultuuri uurimise maaletoojaks Eestis ning ei ole liialdus väita, et Maaja on sel alal tunnustatuim asjatundja Eestis. Ta on konsulteerinud erinevaid ettevõtteid ja organisatsioone, kusjuures teemad hõlmavad müügisuhtlemist, organisatsioonikultuuri, juhi tööd, organisatsiooni ülesehitust ja palju muud.