Ettevõtte brändisaadik - 3 in 1
Parema teeninduse jaoks soovitame süsteemi sisse logida
Osad ettevõtjad/ettevõtte töötajad jäävad oma teenuste ja toodetega silma, kuid
osad mitte. Osad inimesed on tuntud, osad vähem tuntud. Me iga päev teeme
midagi, mis kujundab selle ettevõtte mainet, kus me töötame.
Ettevõtted investeerivad suurematesse turunduseelarvetesse, et toodet/teenust
paremini turundada. Tihti aga unustame, et ükskõik mida ja mil viisil meeskond teeb
– see on turundus. Vähem on nendes situatsioonides siiani tähelepanu pööratud
meeskonnaliikmete persoonibrändi arendamise olulisusele ja sellele, millist mõju avaldab tugeva persoonibrändiga juht meeskonnaliikmetele ja millist mõju
meeskonnaliikmed omakorda tööandja brändile ja tarbija brändile. Üha rohkem on
ettevõtte töötajate hääl kaalukam ning nende nende soovitused mõjukamad, kui
mitmed reklaamid kokku.
* Kuidas sa tahad, et sind ettevõtte eestvedajana teatakse?
* Tarbija, tööandja ja persoonibränd - milline on nende omavaheline seos?
* Miks on meeskonnajuhil vajadus teadlikult juhtida persoonibrändi?
* Uuringud kinnitavad, et töötajad on kõige paremad värbajad, turundajad ja
maine kujundajad ehk brändisaadikud. Kuid, kuidas seda teha?
29.10.2019 09:00 - 29.10.2019 16:30
Tallinna Strateegiakeskuse Ettevõtlusteenistus
Nordic Hotel Forumi konverentsikeskus Viru väljak 3, Tallinn
Koolitus 8 akadeemilist tundi | 35,00 € |
Koolitusseminari eesmärk on meelde tuletada, et iga meeskonnajuht on oma ettevõtte esimene brändi kujundaja ja, et iga ettevõtte töötaja on teadlikult või vähem teadlikult brändisaadiku rollis ning, et neil mõlemal on suur mõjuvõim tööandja brändi turundamisel ja maine loomisel. Lisaks saad teada, kuidas teadlik tegelemine persoonibrändiga aitab inimestel oma eesmärke ja tulemusi saavutada.
Koolitusseminari teemad:
* Persoonibränd, tööandja bränd ja brändisaadikud - nende omavaheline mõju
* Milleks ja kellele on persoonibränding ja millised on etapid selle loomisel
* Ettevõtte brändisaadik - 3 in 1
* Meeskonnajuht, kui eeskuju - mõjukas või vähem mõjukas
* Brändisaadikud, kui sotsiaalse väärtuse loojad
Koolitusseminaril osalenud:
* Mõistavad persoonibrändi kujundamise vajadust ja selle mõju tööandja brändi
tugevdamisel
* Tekkinud on ühtne arusaam brändisaadiku rollist ja põhimõtetest ettevõtte
kontekstis
* Teadvustavad brändisaadiku rolli mõjukust, tegelevad antud teemaga
teadlikumalt ja sihipäraselt, olles ise väljapaistvad isikud ja head eeskujud
meeskonnaliikmetele
Koolitaja: Signe Ventsel on Brandmoon OÜ asutaja, omanik ja juht, kes viib läbi turunduse teemalisi koolitusi ja nõustab ettevõtjad persoonibrändi ja turunduse valdkonnast. Ta aitab inimestel ja organisatsioonidel julgemalt eristuda ja oskuslikult välja tuua nüansid, mida ise tihti ei nähta. Signe on töötanud pikalt Eesti kõrgharidusmaastikul erinevatel ametipositsioonidele, juhtinud meeskondi ja erinevaid projekte ning aidanud brändide tuntust tõsta. Tal on bakalaureuse kraad turunduses ning magistrikraad hariduse juhtimise erialal. Turundamine ja inimeste arendamine on olnud Signe töö osaks suuremal või väiksemal määral juba üle 15 aasta. Signe on Naised ettevõtluses arenguprogrammi koolitaja, Eesti Ettevõtlike Naiste Assotsiatsiooni liige ning kalendermärkmiku “Olen iseenda BOSS!” autor.
Koolituse maksumus: 35 eurot (hind sisaldab loengumaterjale, kohvipause ning lõunat restoranis Monaco)
Lisainfo:
Triin Abel
Tallinna Ettevõtlusamet
telefon: 640 4240
e-post: triin.abel@tallinnlv.ee