"Kasutajakogemuse disain – kas ainult ilu pärast"
Registreerimiseks palume süsteemi sisse logida
tasuta | 0,00 € |
Lektoriks on Nadežda Furs-Nižnikova, Agile Coach ja TalTechi IT Kolledži lektor, kes alustas oma IT teekonda süsteemiadministraatorina veidi rohkem kui 10 aastat tagasi, mõne aja pärast aga tekkis tal huvi tegeleda „kliendipoolse vaatega“, toetada ja „populariseerida“ seda aspekti arendusprotsessides. Hetkel koordineerib ta agiilseid arendusmeeskondi ühes Swedbank AS’i divisjonidest, jälgides, et kliendi vajadused oleksid alati fookuses. Viimased 5 aastat on ta jaganud teadmisi TalTech’i, TKTK ja TÜ Narva Kolledži tudengitega infosüsteemide analüüsi, tarkvara arendusprotsesside ja IT juhtimise ainetes. Aastal 2018 pälvis Nadja TalTech’i parima õppejõu tiitli. Mõnikord aitab ta ka Eesti avalikku sektorit, korraldades eri koolitusi ja töötube süsteemianalüüsi, äriprotsesside ja agiilsuse teemadel. Selleks, et olla veel väärtuslikum spetsialist, kolleeg ja õppejõud, jätkab ta haridusteed doktorantuuris ning aeg-ajalt otsib inspiratsiooni ja vahetab teadmisi tunnustatud Euroopa tehnikaülikoolidega, viimati oli see üks vanimatest Hollandi ülikoolidest - Utrechti ülikool.
Ettekanne keskendub järgmistele küsimustele:
Kasutatavus, kasutajakogemus, kliendikogemus – mis need on ja mis on nende vahe? Kas need puudutavad ainult väljanägemist? Kas need on ainult juba tegutsevale ettevõttele? Kas see temaatika on ainult keerulistele infosüsteemidele, veebilehekülgedele? Kuidas on see meile kasulik ja mida meie saame selle abil teada ja teha? Kuidas seda kõike tehakse? Kas selleks on vaja spetsiifilisi oskusi? Millest võiks alustada juba homme?
Lisainfo: Krista Kink, Tallinna ettevõtlusteenistuse ettevõtluskeskus, krista.kink@tallinnlv.ee, 640 4225
Helena Rozeik, Tallinna Tehnikaülikool, helena.rozeik@taltech.ee