Koolitus kliendisuhete juhtimisest "Klient+teenindus=?"

Koolitusele on oodatud kõik, kellel on kokkupuuteid klientide ja teenindamisega ning eriti need, kes soovivad mõelda raamidest välja, et anda klienditeenindusele uus ja sügavam tähendus.
26.04.2023 09:00 - 26.04.2023 16:30
Tallinna Strateegiakeskuse Ettevõtlusteenistus
Nordic Hotel Forumi konverentsikeskus Viru väljak 3, Tallinn
Koolitus 8 akadeemilist tundi 35,00 €
Registreerimine on hetkel suletud

Kliendisuhete juhtimise eesmärk on pakkuda kliendile suurepärast teenindust, et ta ikka ja jälle tagasi tahaks tulla. Koolitustelt saavad osalejad praktilised tööriistad nii kliendisuhete parandamiseks kui ka edukamaks müügitööks.

Mis vahe on klientide teenindamisel või neile elamuste pakkumisel? Kui klienditeenindajale tema töö ei meeldi, siis see on leti ette näha ja vastupidi ka – kui töö meeldib, siis see paistab kaugele. Kas külalislahkus on geenides või on see õpitav? Teenindamisel võib alailma midagi tõlkes kaduma minna, kuigi mõlemal osapoolel on sama emakeel. Kuidas jõuda oma selge sõnumiga kliendi juurde nii, et ta oleks valmis meie kaupa ostma või meie juurde tulema ning mis peamine – oleks valmis ka korduvkülastuseks. Koolitusel aitab koolitaja üle vaadata nii virtuaalsed kui füüsilised sildid ja viidad ning kontrollida, kui palju on neis eksimisvõimalusi. 
Mõnikord on lihtsalt nii, et klient tulebki ebameeldiva kogemuse järele. Kuidas sellisel juhul oma töötajaid tasakaalus hoida. Kuidas töötajatele omanikutunnet üle kanda, et nad  tunneksid ennast oma töökoha peremehena.
Üheks päeva põhiteemaks on ka küsimus - kas ehk on juba aeg loobuda ametinimetusest klienditeenindaja ja pakkuda selle asemele midagi sisukamat. Koolitaja tutvustab osalejatele ideekorje meetodi, mida saab oma meeskondades kasutada, et inimesed ise määraksid oma rolli ettevõttes.

Koolitaja Jüri Kriisemann on juhina töötanud üle 30 aasta ja tema kogemused on väga erineva profiiliga organisatsioonidest. Praegu töötab ta turismi valdkonnas Tallinna Teletorn SA juhatajana, eelnevalt on ta ligi 20 aastat olnud seotud telekommunikatsiooniga – Eesti Telekom AS’i ja EMT AS’iga erinevates valdkondades. Lisaks on ta olnud ametis müügijuhina ettevõttes AA SAT Professional, valdkonnajuhina Eesti Telekomis ning tootejuhina Moskvas ettevõttes ZAO Sonic Duo. 
Täna tegutseb ta ka koolitaja ja coachina. Alates 2015. aastast Jüri ka Invicta treener. 
Jüri Kriisemann on lõpetanud EBS ärijuhtimise magistriõppe konsultatsiooni eriala ning Eesti Diplomaatide Kooli rahvusvahelise õiguse ja suhete eriala, The Practitioner Diploma Executive Coaching The Academy of Executive Coaching / EBS. Ta on omandatud Institute of Leadership & Management (ILM, UK) Master Trainer Certificate. Jüri Kriisemann on lõpetanud ka Tallinna Ülikooli Terviseteaduse magistrikraadiga (MSc, kunstiteraapiad) ja Kultuurharidusteaduskonna näitejuhi erialal. 

Koolituse maksumus: 35 eurot (hind sisaldab loengumaterjale, kohvipause ning lõunat hotelli restoranis)

Lisainfo:
Triin Abel
Tallinna Ettevõtluskeskus
telefon: 640 4240
e-post: triin.abel@tallinnlv.ee