"Kuidas jõuda ettevõttes suurepärase väärtuspakkumiseni?"
Parema teeninduse jaoks soovitame süsteemi sisse logida
Tasuta | 0,00 € |
Lektoriks on Jana Kukk, PhD, TalTech majandusteaduskonna ärikorralduse instituudi vanemlektor.
Jana Kukk on TalTech’i ärikorralduse instituudi vanemlektor ja teenusedisainilabori d.Lab projektijuht. Lisaks on ta strateegilise disaini agentuuri Rethink kaasasutaja. Ta on tegutsenud teenusedisaini ja strateegilise juhtimise konsultatsioonivaldkonnas üle 13 aasta. Pikaajalise konsultanditöö raames on ta töötanud ettevõtetega ja avaliku sektori organisatsioonidega üle Euroopa. Janal on doktorikraad, mille omandamise raames uuris ta äriteenuste disaini ja väärtuse kujundamist. Tema artikleid on avaldatud rahvusvahelistes erialaajakirjades ning ta on üks raamatu „Managing Complexity and Creating Innovation Through Design" kaasautoritest.
Tänases majanduses on suhteliselt keeruline olla klient: mistahes valdkonnas on toote- ja teenusepakkujaid turul meeletult palju. See omakorda teeb keeruliseks valikut kellele loovutada oma tähelepanu ja raha. Ettevõtja seisukohalt on seis veel raskem - enda kliendile tõestamine muutub järjest keerulisemaks. Fakt on see, et kliendi tähelepanu(ja mis seal salata, ka raha) jagub ainult nendele asjadele, mis pakuvad talle tõepoolest väärtust. Loengu käigus räägime sellest, mida toote või teenuse väärtus tegelikkuses tähendab ning milliste praktiliste tööriistade abil seda on võimalik välja selgitada mida kliendile tegelikkuses on vaja pakkuda, et ta konkurendi poole isegi ei vaataks.
Lisainfo: Krista Kink, Tallinna Ettevõtlusamet, krista.kink@tallinnlv.ee, 6404 225
Helena Rozeik, TalTech, helena.rozeik@taltech.ee