"Kuidas luua ja arendada brändi?"
Registreerimiseks palume süsteemi sisse logida
tasuta | 0,00 € |
Elame brändiajastul – iga ettevõte, organisatsioon, isegi riik ja eraisikud pühendavad üha rohkem aega, energiat ja raha omaenda brändiloomesse ja selle turundamisse. Aga mis on tegelikult hea brändi saladus ja edukuse võti ning kuidas üldse brändi luua, arendada ja kestlikult turundada? Mida annab ettevõttele edukas ning tuntud bränd? Kuidas erinevad bränd ja kaubamärk? Arutleme maailma ja Eesti edukate brändide näitel nende edulugude üle ning lükkame ümber nii mõnegi brändidega seotud müüdid.
Ettekandja tutvustus: Kristo Krumm on töötanud aastaid erinevates Eesti ettevõtetes turundus- ja reklaamijuhina ning viimased 15 aastat õpetanud turundust nii erinevates Eesti ülikoolides kui ka koolitanud tuhandeid ettevõtjaid. Kristo turunduslikus huviorbiidis on isikuturundus ja tarbijate ostukäitumine, meeleline ehk alateadlik turundus ning brändiloomega seotud aspektid. Kristo loodud koolitusel „Inimene kui bränd“ on aastate jooksul osalenud sajad eraisikud ja ettevõtted. Sama loenguga on Kristo esinenud ning pidanud loenguid ka erinevates ülikoolides üle Euroopa.
Lisainfo: Krista Kink, Tallinna ettevõtlusteenistuse ettevõtluskeskus krista.kink@tallinnlv.ee 640 4225
Helena Rozeik, TalTech, majandusteaduskond helena.rozeik@taltech.ee