"Kuidas meedia- ja kultuuriandmetega innoveerida?"
Registreerimiseks palume süsteemi sisse logida
tasuta | 0,00 € |
Andmed on väärtus, aga kuidas ja millist väärtust need loovad? Kuidas suurandmed aitavad innoveerida meedia- ja kultuurivaldkonna ärimudeleid ja milliseid uusi (äri)võimalusi avab masinõppe-algoritmide rakendamine meediavaldkonnas? Kuhu liigub andmestunud kultuuri- ja meediavaldkond?
Teemat lahkavad Tallinna Ülikooli meediainnovatsiooni professor Indrek Ibrus ja Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu. Vestlust modereerib Külliki Tafel-Viia, Tallinna Ülikooli teadmussiirde valdkonna juht.
Lisainfo:
Krista Kink, Tallinna ettevõtluskeskus, krista.kink@tallinnlv.ee, 640 4225
Külliki Tafel-Viia, Tallinna Ülikool, ktafel@tlu.ee