Hirmust eduni. Meediasuhtluse 8 reeglit JÄÄB ÄRA!
Parema teeninduse jaoks soovitame süsteemi sisse logida
Koolitus 8 akadeemilist tundi | 35,00 € |
Koolitus on mõeldud juhile, töötajale või kollektiivile, kellel on vajadus rääkida avalikkusega ning kujundada oma lugu, kuid kellel puuduvad teadmised ja oskused, kuidas seda teha nii, et kahjud oleksid võimalikud väikesed ja kasutegur võimalikult suur.
Meedia on "oma loo" levitamise ja imagoehituse tehniline tööriist. meediasuhtluses on vaja tunda teatud reegleid, sest vead imago ülesehituses on rasked ning vale müüdi sisse sattumine tihti saatuslik. Hirm teha vigu ja jääda lolliks takistab sõna võtmast, kuid õigete harjutuste ja ettevalmistusmetoodikate abil on võimalik treenida ning saavutada enesekindlus edukaks meediasuhtluseks. "Oma lugu” on väärtuste süsteem, millele kogu ettevõtmine ja kommunikatsioon toetub. See loob imago ehk mida teised sinust selja taga räägivad, kujundab sõnumid ning valib strateegia - kes, kus ja kuidas räägib. Võitlus imago eest on võitlus elu eest, sest see määrab ära positsiooni ja eduvõimalused konkurentide seas. Koolitusel otsime vastuseid küsimustele: Kuidas ennast meedias nähtavaks teha ja meediaga suhelda? Kuidas luua "oma lugu" ning milliseid avaldamisja esinemisvõimalusi loo levitamiseks valida? Selgeks saavad meediasuhtluse 8 reeglit ning avaliku esinemise põhitõed. Koolitaja Raul Rebane on suure tele- ja koolitajakogemusega meedia- ja kommunikatsiooniekspert. Ta on Eesti esimene "pärisrääkija", kes on kirja pannud metoodilise õpiraamatu, mis aitab valmistuda meediasuhtluseks. Raamat "Hirmust eduni: Meediasuhtluse 8 reeglit" ilmus novembris 2019. aastal. Lisaks raamatule eristub Raul ka oma mitmekülgse kogemusega meediaga töötamisel. Ta töötas 20 aastat televisioonis nii reporteri kui programmijuhina ning paljudel olümpiamängudel Euroopa Ringhäälingute Liidu infokoordinaatorina. Tänu sellele kogemusele oskab ta näha meediasuhtlust ajakirjaniku perspektiivist. Gerd Kanteri tiimi loomine ja juhtimine lõi vajaduse tippsportlase meediasuhtluse strateegia väljatöötamiseks. Neid põhimõtteid rakendab ta tänaseni ka paljude teiste ülikonkurentsis olevate valdkondade strateegilises kommunikatsioonis. Kolmas kogemus on konsultandi, koolitaja ja õppejõu praktika. Raul osales Eesti Euroopa Liitu astumise meediastrateegia konsulteerimisel ning on aastate jooksul meedia teemal koolitanud sadu organisatsioone ja üksikisikuid. Ta oli esimene, kes tutvustas Eesti avalikkusele infosõdade ja psühholoogiliste operatsioonide teooriat. Ta on kirjutanud sel teemal artikleid ja eestindanud raamatuid, esinenud kümnetel konverentsidel. Raul on aktiivne kirjutaja ja kommentaator ka ise. 2017. aastal valiti ta Postimehe poolt Eesti arvamusliidriks. Koolituse maksumus: 35 eurot (hind sisaldab loengumaterjale, kohvipause ning lõunat restoranis Monaco) Lisainfo: Triin Abel Tallinna Ettevõtlusamet telefon: 640 4240 e-post: triin.abel@tallinnlv.ee