"Olla või näida - see on sotsiaalmeedia küsimus?"
Registreerimiseks palume süsteemi sisse logida
tasuta | 0,00 € |
Teema üle arutavad Tallinna Ülikooli turunduse lektor ning Mosaic OÜ tegevjuht Alar Pink ja Rimi Eesti turundusjuht Marta Vihtre. Saadet juhib Külliki Tafel-Viia, Tallinna Ülikooli teadmussiirde valdkonna juht.
Kuidas end sotsiaalmeedias esitleda ja kuidas seal silma hakata? Millist tarbijat näeb meie sotsiaalmeediast ettevõtja ning kui erinev on see sellest, millisena paistame sõpradele? Kas ettevõtjana peaks erinevatel platvormidel hoidma võimalikult ühtset kuvandit või tuleks seda hoopis platvormiti erinevalt sihtida? Kellega ettevõte sotsiaalmeedias üldse räägib: klientidega? Töötajatega? Tarnijatega? Kas juba olemasolevate või äkki tulevastega? Mitu platvormi on liiga palju?
Lisainfo:
Krista Kink, Tallinna ettevõtluskeskus, krista.kink@tallinnlv.ee, 640 4225
Külliki Tafel-Viia, Tallinna Ülikool, ktafel@tlu.ee