"Teekond unikaalse väärtuspakkumiseni"

Tallinna ettevõtluskeskus korraldab koostöös Eesti Kunstiakadeemiaga "Loovakadeemia 2023" veebiseminari.
04.04.2023 10:00 - 04.04.2023 11:30
Tallinna Strateegiakeskuse Ettevõtlusteenistus
Veebiseminar
tasuta 0,00 €
Registreerimine on hetkel suletud

Edu saavutamiseks peame ristama kaks mõõdet - väärtust loova pakkumise ja unikaalsuse. Kuidas  jõuda tõhusalt tulemusteni, hoides samal ajal pilku teravana ja loovust elavana?

Esinejad on Ants Lusti (Creative Union) ja Ionel Lehari (EKA Visuaalse kommunikatsiooni erialajuht, külalisdotsent ja Creative Union). 

Ionel Lehari on rohkelt auhinnatud brändiagentuur Identity loovjuht ja partner ning EKA dotsent, visuaalse komminikatsiooni eriala juht. Lisaks teeb ta aktiivselt kaastööd mentori ja eksperdinaTallinna Loomeinkubaatorile ja Eesti  Disainikeskusele. Valdkonnas on ta tegutsenud aastast 1995, omades 28-aastast erialast kogemust. Ionel Lehari portfooliosse kuulub hulk tähelepanuväärseid brändiprojekte, nagu näiteks EV100 ja EU2017, ETV, Eesti Arhitektuurikeskus, Eesti Aajalomuuseum, Milrem, Solaris, Vabamu, Vabalava, Inbank, IIZI jpt. Vaata ka www.identity.ee

Ants Lusti. Ega ta ise ka oska end määratleda, kes ta on. Pigem peaks küsima, kes ta parasjagu on - strateeg, konsultant, agentuurijuht, koolitaja, teenusedisainer, mentor, produtsent, ühiskonnaaktivist, treener jne. Ants on turunduse sees kümmelnud 30 aastat. Omandanud EMBA rahvusvahelise ärijuhtimise kraadi EBS Juhtimiskoolituse Keskuses, eelnevalt omandatud rezhii- ja näitejuhtimise, diplomaatia ja rahvusvaheliste suhete ja turunduse õpingutele lisaks. 30 aastat tagasi tegi ta raadio- ja telesaateid, mängis teatris ning juhendas noori supermodelle. Sattunud puhtjuhuslikult reklaamialale, juhtinud järgnevate aastakümnete vältel erinevaid turunduskommunikatsiooni agentuure. Hästi lõimununa, osaleb täna mitmete asutuste-ettevõtete juhatuste ja nõukogude töös. Mõtles enesele ühel ilusal päeval välja ametinimetuse – brändistrateeg, mis on tänaseks levinudüle valdkonna. Hiljuti haudus välja mudeli, rakendamaks innovatsiooni lisandväärtuse mõõdikut ettevõtetes ja organisatsioonides. Ta on tõenäoliselt Eesti rekordi omanik uute brändide loomise strateegilisel juhtimisel, milliste koondarv ulatud veerandtuhandeni. 

Lisainfo: 

Krista Kink, Tallinna ettevõtluskeskus, krista.kink@tallinnlv.ee, 640 4225

Karin Kiigemägi, Eesti Kunstiakadeemia, karin.kiigemagi@artun.ee